söndag 29 maj 2016

Humor är fel, men näthat är okej enl Expo ??

Oj, nu är jag näthatare enl. Expos journalist Daniel Vergara  :)

Det fick jag reda på av Daniel när jag prata med honom 28/5-2016, jag skulle inte ha postat något på twitter om hans alkoholvanor, jag såg det som humor, men tar man åt sig utav det här så kan det ju ligga någon sanning i det hela, så förlåt Daniel att jag sårade dig.

Men kan själv hänga ut en person som skulle ha slagits med någon flaska, jag tycker det rimmar lite illa.

 Jag ville bara prata med Daniel Vergara på Expo om en sak och det var varför han var med på en HAT-grupp som finns på facebook, och skrev lite humoristiskt på twitter av hans frånvaro i telefon (lördags förmiddag), men själv hänger ut folk, men inte ens där klirra det till i myntkistan...

Han förklarar mycket riktigt att han är med i flera grupper för att kunna följa hat och rasism, helt förståeligt, men... men... men... varför kommentera med saker som ingen annan kan svara på förutom berörd person kan?, där gör Daniel sitt djupdyk, det är ett påstående ingen kan förneka eller bekräfta, samt till vilken journalistik nytta har det på en hatgrupp?

Jag kan bara finna en anledning till att en journalist ifrån Expo skriver som han gör, ni gör tolkningen helt själv....

Jag frågade inte om just det här inlägget och ett par andra, utan lät han själv förneka, jag hade redan skärmdumparna och valde ut just den här, för varken jag eller den andra personen är med i hatklubben som den nu heter på facebook, självklart har jag folk som kollar av vad som händer i gruppen, men jag skriver aldrig i sådana här grupper, jag anser att det ligger under all värdighet att hoppa på folk på det här sättet, även Joakim Lamotte som är känd journalist så som många andra personer blir påhoppade, och ingen kan försvara sig mot dessa påhopp av person, för det är inte sakfrågor som intresserar dom.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar